czwartek, 13 lutego 2014

Może by tak coś zmienić? - Martwy Marzyciel

Kolejny wiersz Martwego Marzyciela. Młodego poety, którego twórczość jest tak odmienna od stylu, który preferuję, a wciąż zachwyca. Nie tylko mnie.

________________________________________________________________________

Widzę plamę, jasne światło
wokół ciemność, tajemnicza
Boję się, żeby to coś nie zgasło
przede mną droga – nie do przebycia

Światło gaśnie – wylewam łzy
Ciemność nastaje – czuję bzy
Gdzie ja jestem? Co się dzieje?
nagle światło, świat bieleje

Spadam w biel nieskończoną
lecę w dół – wciąż bez końca
Nic nie czuję, brak mi bodźca
widzę Ziemię przemienioną

Nagle spada dusza we mnie
kłują mocno w plecy ciernie

Otwieram oczy przerażony
widzę świat odmieniony

Mrugam, mrugam i nie wierze
świat bez zmian – wokół……….
C i e n i e

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz