wtorek, 18 czerwca 2013

*** [Moja miłość do Ciebie] - Martyna Cendrowska


Wiersz mej dobrej koleżanki, której to twórczości jestem w stu procentach fanem. Podziwiam ją, albowiem widać, iż wypływa ona z serca, a mimo swej ,,intymności'' niesie przesłanie dla szerszego grona. Podobnie jak w twórczości Zdzisława Beksińskiego, żaden jej utwór poetycki nie ma nazwy. A wydaje mi się, iż nie jest to jedyne podobieństwo do sztuki wyżej wymienionego autora.

_________________________

Moja miłość do Ciebie -
czy to tylko końcowy produkt mojego serca? 
Spójrz poza schematy.
Twój umysł Boga - 
jasny jak światło.
Twoje serce anioła - 
jak wieczne bycie ponad falą.
Twoja dusza diabła -
czyżbyśmy jednak mieli coś wspólnego?
Mówisz: Zapytaj. Jeśli chcesz żebym został, na pewno zostanę.
Chciałabym widzieć to też z twojej strony.
Dotknij.
Skóra zimna jak długotrwały mrok.
Zobacz.
Oczy, słońce, woda
nasze dusze ponad falą.
Zostaje tylko światło.
Ciemność serca.
Popatrz na to jak ja.

~Martyna Cendrowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz